DOTS45-Shane Yoon Hayranların JYJ Hakkındaki Sorularını Yanıtlıyor – Bölüm 2

Shane Yoon Hayranların JYJ Hakkındaki Sorularını Yanıtlıyor – Bölüm 2

Türkçe çeviri: EsraDOT_Turkey
Kontrol eden: flameesDOT_Turkey

Bu S&C olayı ile ilgili çok güzel geri dönüşler alıyorum. Daha fazla telaşa sebebiyet vermeden, 2010 Kasım ayındaki US Turundaki JYJ MC tecrübelerim hakkındaki sorularınız için diğer bir bölüm. Tadını çıkarın!

S: @katsumeat: JYJ hakkındaki ilk izleniminiz neydi? Showcaseden en çok beğendiğiniz JYJ şarksı hangisi?
C: JYJ geldiğinde yönetmen ile bazı şeyleri konuşmak için oraya gidiyordum. Siyah takımlarını giyiyorlardı ve yürümüyorlardı, adeta havada süzülüyorlardı. İlk düşüncen şu oldu “Kahretsin bu adamlar çok zayıf.. gerçekten zayıf… ve sevimli… çok sevimli… ve Junsu’nun saçları kırmızı… gerçekten kırmızı” Çok kibarlardı, birbirimize merhaba dedik ve onlar magazin röportajı için ayrıldılar. Tur devam ettikçe onları daha iyi tanıdım. Showcaseden en çok beğendiğim şarkı EMPTY remix. Yüksek enerji, havalı şarkı, kalabalığı aşağı yukarı zıplatabiliyor. Konserin kapanışı için çok iyi bir şarkı.

S: @heartbeatheaven: Çok etkileyici biri olduğu için Jaejoong’un etrafındayekn tuhaf bir şeyler oldu mu? (Ben normal bir adam bile olsaydım yine de Jaejoong’dan etkilenirdim…)
C: Çok ilginç bir soru HAHA. Hayır, Jaejoong’un etrafındayken tuhaf bir şeyler olmadı. Yinede ödül galasında Daniel Henney ile buluştuğum zaman yaşanan bir şey var. Bir sebepten ötürü gömleği bir yere takıldı kemerine kadar açıldı. Bir şeyler hakkında konuşuyorduk..ve tek düşünebildiğim “Kahretsin, bu adam çok iyi görünüyor…” Uh yeah…sorulara dönelim.

S: @randi_x: Üyelerden biri sarhoş ya da çakırkeyif oldu mu hiç? Eğer oldularsa nasıldılar
C: Vegas’ta dışarı çıktık ve evet alkol vardı. Junsu fazla içmedi yani sahoş olması. Jaejoong ve Micky birkaç içki içtiler, iki ya da üç… ve eğer sarhoş oldularsa da bilemem. Yani üzgünüm sulu sarhoş hikayesi yok. Buna rağmen ben sarhoş oldum ve bir JK lambasıyla flörtleşmeye başladım.

S: İsimsiz: Shane! İlk olarak bu S&C için sana teşekkür ederim Oh evet sorum şu… JYJ hiç hayranları hakkında konuştular mı szi birlikte takılırken ve konu neydi?
C: Fanlarını seviyorlar ve bazen çok ileri gittiklerini kabul ediyorlar. Hayranlarının evlerinin önünde beklemesi, oldukça korkunç. Anladığım kadarıyla Koreli netizenler korkutucu olabiliyorlar. Epik High’dan Tablo’nun yaşadıklarını duydum. Bu tarz şeyler şöhretin çirkin bir yüzü.

S: niickerzz: LOL fakat Jaejoong nasıl kokuyor…? Yeni yıkanmış tişört gibi mi? Aha
C: Bu da ne? Koreli bir pop yıldızı gibi kokuyor!

S: İsimsiz: JYJ’in performanslarından etkilendiniz mi?
C: Aslında çok etkilendim. İyi bir şarkıcı olmak bir şey ama aynı anda hem iyi şarkı söylemek ve dans etmek oldukça zor. LA showcase de bunu yapmaya çalıştım ve 4 dizeyi bile söyleyemedim… Tüm o zaman boyunca tek düşünebildiği “ asansörden düşme… yoksa ÖLÜRSÜN! Oh evet şarkıyı da söylemem gerekiyor… Girl I swear~” Şarkı söyleyişim korkunçtu ama en azından asansörden düşmedim.

S: isimsiz: Anneniz ne kadar zamandır JYJ hayranı?
C: Benim onların turunda MC olacağımı duyduğu zaman hayranları olduğunu iddia ediyor ama onlar hakkında her şeyi biliyor gibi görünüyor. Özellikle Yoochun. Yani onun yeni bir hayran olduğu konusunda biraz şüpheliyim.

S: @aliyah_taylor: JYJ Amerikalı hayranlar hakkında ne düşünüyor?
C: Daha önce de söylediğim gibi hayranlarını çok seviyorlar. Amerika’da bir tur için ilk kez bulunmalarına rağmen gelen herkese çok minnettar olduklarını düşünüyorum. Kişisel olarak, şovlara gelen hayranların çeşitliliği beni hayrete düşürdü. Dürüst olmak gerekirse hepsinin çığlık atan Asyalı kızlar olmasını bekliyordum ama NY şovuna çıkınca çığlık atan kızların birçok ırktan olduklarını gördüm ve bu çok havalıydı.

S: @UmaChanxo: JYJ erkek hayranlar konusunda ne düşünüyor? Hiç sordunuz mu yada karşılaştınız mı? Çok yakın bir arkadaşım erkek bir hayran XD
C: JYJ özellikle erkek hayranlar konusun ne düşünüyor emin değilim ama eminim ki kız ya da erkek fark etmez bir hayran hayrandır diye düşünüyorlardır. Aslında ben New York’da erkek hayranlar ile karşılaştım. Rapçi olmayı isteyen bir çocuk vardı sırada, konser ve JYJ hakkında Freestyle rap yapmasını istedim ve oldukça iyiydi! Bu showcaselere giden erkeklerin çok akıllı olduklarını düşünüyorum. Düşünün bir kere… JYJ için yanıp tutuşan binlerce kızla birlikte aynı konsere gidiyorsun. Şovdan sonra iyice havaya girmiş oluyorlar, daha fazla JYJ istiyorlar ama alamıyorlar, arkalarını dönüyorlar ve sen ordasın – bekar bir erkek, JYJ hayranı ve şak arıyor. Dahiyane!

S:@remonbrossom: JYJ’ye katılmak istediğini biliyorum! Yalan söyleme! Şöyle olabilir “JYJ’S” LOL XD.. fakat gerçekten, sana sorsalar katılır mıydın? =P

C: Yalan söylemeyeceğim, gençlik günlerimde K-pop bir grubun parçası olmayı isterdim. Bir şarkıcıdan daha çok rapçiyim. Yani JYJ’ye muhtemelen iyi uyum sağlardım. Fakat günün sonunda Koreli sanatçıların sahip olma zorunda olduğu aşırı imaj bilincini kaldırabileceğimi sanmıyorum. JYJS’nin bir parçası olsaydım, “D*** So Big” gibi bir video yapabileceğimi sanmıyorum ve bir sanatçı olarak yapmak istediğim çılgın şeyleri yapamayacağım bir şeyin parçası olmak istemezdim.

S: @minnamoi: Bu ilginç soruları cevapladığınız için teşekkür ederiz. Biliyorum birçok hayran bunu duymak istiyor. Hiç Yunho ve Changmin’den bahsettiler mi?
C: Üzgünüm, onlardan bana hiç bahsetmediler. Anladığım kadarıyla tüm mesel onlar için çok hassas, ben de hiç bahsetmedim. Çok talihsiz bir olay gibi görünüyor ve umarım arkadaşlıklarının hatırına bunu çözüme ulaştırırlar.

S: @mellejk: JYJ’in tweetlerini okudukça onların sadece işlerini yapan normal insanlar olduğu iyice kafama dank ediyor. Bu kötü mü? Yine de hala onlarla tanışmak istiyorum lol
C: Öncelikle, gerçekten profesyonel bir twitter kullanıcısı olmalısın. Karakterleri kurtarmak için kullandığın kısaltmalara bak! “the” kelimesini “th” olarak kısaltmak hiç aklıma gelmezdi. 140 karakter sınırlamasının toplumumuza yaptığı şey işte bu HAHA. Soruna geri dönersek
-Evet, JYJ olağandışı bir durumdaki oldukça normal insanlar. Tekrarlıyorum, onlarla geçirdiğim bu kısa zamanda, onların ayakları yere basan ve çok çalışkan insanlar olduklarını gördüm. Kendini beğenmiş ve küstah hiçbir şeyleri yok. Onlarla kesinlikle tanışmak istersin… ama lütfen evlerinin önünde bekleme.

S: isimsiz: Merhaba Shane! JYJ konseri için harika bir MC’ydin.! LA’deki kürk yeleğini sevdim. Junsu nerede olursa olsun sürekli mırıldanıp şarkı söylüyor mu? Ve… ona kötü kelimeler öğretmedin, değil mi? Keke
C: Evet, Junsu’nun mırıldanmayı ver şarkı söylemeyi çok sevdiğini fark ettim. Gittiğiniz her yerde canlı bir radyonuz olması gibi bir şey. Hoş bir şeydi HAHA. Vegas’tayken ona kısa bir İngilizce dersi verdim. “yet” kelimesinin en uygun kullanımını sordu bana.

Junsu – Abi, “yet” kelimesinin en uygun kullanımı nedir?
Shane – Oh, çok kolay.”Yet” i bir şey yapmadığın ama yapmayı planladığın zaman kullanırsın.
Junsu – ???
Shane – Şöyle, “I didn’t shower, yet” Aslında duş almadığını ama bir ara almayı planladığını gösterir.
Junsu – Oh anladım. Peki “yet” cümlenin başına geldiğinde ne olur?
Shane – Şunun gibi mi “Yet, he was only a child?”
Junsu – Yeah
Shane – ??? başım ağrıyor
Junsu – Oh…
Evet, çok kötü bir öğretmenin… ve “yet” anlatması hileli bir kelime. Fakat hayır, ona hiç kötü kelime öğretmedim.

S: mlyc: New York showcase öncesi sahne arkası nasıldı? Sonrasında ne yaptınız? Teşekkürler Shane.
C: NY showcase öncesi sahne arkasında olmak çılgıncaydı! Hayranları tezahüratlarını, şarkı söylemelerini ve çığlıklarını duyabiliyorduk. Her seferinde ışıklar değiştiğinde ya da müziğin ritmi değiştiğinde şovun başlamak üzere olduğunu sanarak kalabalık daha da çıldırıyordu ve bu komikti. Birden fazla başlangıç için üzgünüm ama bu sanırım yönetmenin kalabalığın enerjisini korumak için bir hilesi. Dürüst olmak gerekirse en başta oldukça gergindim ama ama bir kez sahneye çıkıp o çılgınlığı görünce daha rahat hissettim. Konser sonrası JYJ dinlenmek için odalarına gitti ve ekipten bazıları birer bira kaptılar bardan. Çılgın bir şey yoktu, yarın erkenden Vegas’a gitmek zorunda olduğumuz için.

S: @BuNiu: Üyelerden herhangi birine twitterda direkt mesaj gönderdiniz mi? Ve geldiklerinde LA/SF/NYC konserlerini izleyecek misiniz?
C: HAHA, evet, Jaejoong’a direkt mesaj attım birkaç kere. Eğer LA’ye gelirlerse ve müsait olursam onları desteklemek için muhtemelen konseri izlerim. Çok iyi sanatçılar ve şovu izlemek nostaljik olacak. Sahneye atlayıp bir an MC yapmaya başlayabilirim gerçi… Şaka şaka.

İşte BÖLÜM 2’nin sonu. Aldığım birçok soru birbirleriyle benzer olduğu için muhtemelen BÖLÜM 3 olamayacak. Fakat JYJ fanlarını bildiğim için, bölüm 3’ü yapmak için bana yeterli soru göndereceksinizdir. Öyleyse yapın! Sürekli desteğiniz için teşekkürler, gerçekten minnettarım.

Şunları yaptığınıza emin olun:
Beni twitterda takip edin @shaneyoon.
Youtube kanalıma katılın -http://www.youtube.com/user/southkoreanmc
Tumblr hesabımı takip edin- http://www.shaneyoon.tumblr.com

İyi zamanlar @@
———————
Kaynak: shaneyoon
Paylaşan: JYJ3
link:http://jyj3.wordpress.com/2011/03/25/110325-shane-yoon-answers-fanss-questions-about-jyj-round-2/

This entry was posted in Türkçe and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

