DOTS43-Shane Yoon odpowiada na pytania fanów dotyczące JYJ – Runda 1

Polskie tłumaczenie: FurusekDOT_Poland
Korekta: HelianthusDOT_Poland

MC Amerykańskiej Trasy Koncertowej JYJ – “Pytania i odpowiedzi” Runda 1.

W listopadzie 2010 miałem zaszczyt być MC na Amerykańskiej Trasie Koncertowej JYJ. Jeździłem z nimi od Nowego Jorku przez Las Vegas, aż do Los Angeles. W trasie miałem szczęście poznać setki (spośród wielu milionów) ich cudownych fanów i postanowiłem, by teraz odpowiedzieć na niektóre z nurtujących was pytań. No to zaczynajmy…

P: @papersugar pyta: Opowiedz nam o Las Vegas!!!! Chodziliście z chłopakami do klubów ze striptizem?

O: Wow, prosto z mostu, co? HAHA. Przykro mi, że muszę Cię rozczarować, ale NIE, w Vegas nie chodziliśmy do klubów ze striptizem. Poszliśmy do klubu XS w Wynn i świetnie się bawiliśmy. JYJ wiedzą jak się bawić!

P: joojoobaby pyta: Hej, Shane! Jaka jest różnica w zachowaniu JYJ podczas pracy a poza pracą? Btw. Jesteś niesamowity smile.gif

O: Szczerze mówiąc, nie ma dużej różnicy. Chłopaki ciężko pracują , ale mają równocześnie świetne poczucie humoru, więc nawet podczas prób rzucają dowcipami i świetnie się bawią. Mają naprawdę dobrą etykę pracy i ćwiczyli w każdej wolnej chwili. A w tych krótkich chwilach, kiedy nie mieli pracy, pracowali nad swoimi fryzurami. Żartuję HAHA, też jesteś niesamowita!

P: Anonimowa pyta: W jaki sposób dostałeś tą funkcję? Masz jakieś super fantastyczne koneksje w mafii ninja?

O: Biorąc pod uwagę fakt, że moja karta członkowska mafii ninja przedawniła się w 2009, muszę stwierdzić, że obecnie nie mam super fantastycznych koneksji w mafii ninja. Dostałem tą funkcję, bo znałem odpowiednich ludzi. A co ważniejsze, odpowiedni ludzie znali mnie. Przyjaźnię się z Richem Nam, przewodniczącym Entitled Entertainment, które organizowało całą Amerykańską Trasę JYJ. Szukali MC, a ja byłem pierwszą osobą, o której pomyśleli. Akurat byłem wolny i byłem w drodze do NY.

P: Anonimowa pyta: Czy widok Jaejoonga oślepił Cię, gdy zobaczyłeś go po raz pierwszy? Bo on naprawdę jest trupio blady.

O: Gdy po raz pierwszy zobaczyłem Jaejoonga mój instynkt kazał mi zakryć szyję, skropić się wodą święconą, zjeść ząbek czosnku i zadzwonić po Jacoba. Tak, był blady, ale pomyślałem, że to przez makijaż. Po kilku kolejnych spotkaniach, dotarło do mnie, że to nie makijaż… On po prostu jest bardzo blady. Ale tak naprawdę, w rzeczywistości nie wygląda to tak źle. Myślę, że wychodzi bladziej na zdjęciach… Szczęśliwie, że przynajmniej ma odbicie w lustrze.

P: shesrightyouknowshesright pyta: Jaka jest Twoja najzabawniejsza historia z JYJ zza kulis?

O: Będąc w Las Vegas zatrzymaliśmy się w Palms Hotel i Cassino. Pewnej nocy, tuż przed wyjściem na obiad, grupa kobiet w średnim wieku osaczyła JYJ w holu, prosząc o autografy i zdjęcia. Szczerze mówiąc, niektóre z nich wyglądały jakby były w wieku mojej mamy. Ta chwila wydała mi się zupełnie nierzeczywista, ale zarazem zabawna i na swój sposób urocza. Najwyraźniej niektóre kobiety nigdy nie dorastają… albo bardzo bardzo bardzo kochają JYJ – miłość do JYJ nie zna granic wieku.

P: fangasm pyta: Cześć! Więc… jedyne pytanie, jakie przychodzi mi do głowy to… czy Junsu jest tak samo super uroczy poza kamerą jak na wizji?

O: Nie wiem, czy nazwałbym go super uroczym, ale może to dlatego, że jestem facetem, HAHA. Myślę, że przede wszystkim ten jego zachrypnięty głos nadaje mu takiej aury. Poza tym, bardzo poważnie podchodzi do nauki angielskiego – ciągle wypytywał mnie o angielskie słownictwo i gramatykę – to też dodawało mu uroku. Ma sens? Może to jest po prostu coś, czego trzeba doświadczyć osobiście.

P: lovemelovemenot pyta: Więc miałeś okazję poznać chłopaków… Jak to było przebywać wśród nich? I który członek JYJ wywarł na Tobie największe wrażenie?

O: Świetnie było wśród nich przebywać. Są gwiazdami i mają miliony fanów na całym świecie, a mimo to są skromnymi, zupełnie normalnymi facetami. Z ich całej trójki najlepszy kontakt miałem z Jaejoongiem. Z pewnością jest tym typem osobowości, który byłby skłonny zrobić cokolwiek, pod warunkiem, że wszyscy by się przy tym dobrze bawili. Jest wyjątkowo dobry w sprawianiu, by obcy ludzie czuli się komfortowo.

P: 2601-ar pyta: Jak uważasz, kto jest najlepszym wokalistą w JYJ (jeśli widziałeś ich solowe występy z czasów TVXQ)? I kto ma najbardziej uderzający sposób bycia z nich trzech? Dzięki!

O: Szczerze mówiąc uważam, że każdy z nich śpiewa dobrze, ale jeśli już bym musiał wybrać tego, który miałby mi śpiewać kołysanki do snu, to wybrałbym Micky’ego, bo jego głos ma takie jakby oldskulowe koreańskie brzmienie. Co do uderzającej osobowości, chyba padłoby na Jaejoonga – z niego po prostu emanuje aura gwiazdy rocka.

P: @jjmaii pyta: Serio? Chce wiedzieć co sądzisz o Kim Jaejoongu?

O: Jest naprawdę świetnym facetem. Jestem pewny, że znacie dobrze jego historię, ale gdy ja ją przeczytałem, w końcu zrozumiałem dlaczego ma taką osobowość. Zdecydowanie żyje chwilą i jest niesamowicie opanowany. Jak już wspomniałem, ma niesamowity dar komunikowania się z ludźmi i sprawia, że ludzie czują się swobodnie, nawet jeśli spotyka ich po raz pierwszy.

P: @Gladys1226 pyta: BYŁEŚ W ICH POKOJACH HOTELOWYCH? Upsss tongue.gif

O: HAHA Nie, nie byłem. Wszystkie te tweety o wspólnym spaniu i braniu pryszniców to kłamstwa, stworzone dla rozrywki mas! Przykro mi, że muszę was rozczarować.

P: @wota94 pyta: Czy chłopcy są skromni?

O: Są. Sądziłem, że przez tą sławę i pieniądze będą rozpieszczonymi gnojkami, ale ku memu zaskoczeniu, byli bardzo opanowani i skromni, i mieli bardzo dobrą etykę pracy.

P: @hope_slimzees pyta: Masz ich numery telefonów, ponieważ lubisz dotykać przystojnych chłopców? (nawiązanie do chińskiej gazety)

O: Nie, nie mam ich numerów, kontaktujemy się przez twittera. A na co dzień nie bawi mnie dotykanie przystojnych chłopców, po prostu z jakiegoś powodu musiałem to zrobić. HAHA

P: @Kittyny12591 pyta: Pracowałeś z nimi na wszystkich trzech amerykańskich występach – jakimi ludźmi byli JYJ (charaktery)?

O: Micky – nie był zbyt otwarty, ale przez cały wyjazd źle się czuł, więc możliwe, że to przez to. Nie mieliśmy ze sobą zbyt wiele do czynienia.

Junsu – bardzo ciekawy wielu rzeczy, wydaje się być z natury człowiekiem o wielkim sercu i uprzejmym usposobieniu.

Jaejoong – sądzę, że już dużo o nim opowiedziałem. Odnieście się do moich poprzednich odpowiedzi.

P: @danicamylove pyta: CZY WIDZIAŁEŚ MIĘDZY NIMI TRZEMA ZACHOWANIA, KTÓRE MOGŁYBY ZDEPRAWOWAĆ NIEWINNE UMYSŁY??? HAHAHAHA

O: O jakich Ty niewinnych umysłach mówisz? HAHA Nie, zachowywali się bardzo dobrze i niestety (dla was) nie widziałem, by robili coś deprawującego.

P:@YooCups pyta: Jakim człowiekiem jest Micky? smile.gif


O: Niestety, Micky był chory przez większość wyjazdu, więc nie spędziłem z nim tyle czasu co z innymi. Wydawał się być bardzo fajnym gościem, zdecydowanie rozumiem dlaczego dla tylu osób jest ulubionym członkiem JYJ.

P: @Krumbalina pyta: Gdy przyjadą tu z kolejną trasą, będziesz znowu MC?

O: Nie, nie kontaktowano się ze mną w sprawie bycia MC na ich kolejnej trasie. Generalnie, trasy koncertowe nie maja swoich MC, myślę że zeszłoroczna trasa po Stanach była nieco inna, ponieważ był to showcase dla wszystkich amerykańskich fanów. Kierownictwo chciało koreańsko-amerykańskiego MC, który pomógłby w komunikacji z fanami i poprowadził sesje pytań na scenie. Sądzę że tym razem, gdy świat wie już kim oni są, można będzie skupić się wyłącznie na występie.

W porządku, więc tym sposobem kończymy Rundę 1. Starałem się odpowiedzieć na jak najwięcej pytań, jednak możecie wysyłać kolejne na mój tumblr lub twitter @shaneyoon (proszę nie powtarzać pytań, na które już odpowiedziałem). Opublikuję Rundę 2 pod koniec tygodnia. Dzięki~!

Miłego! @@

Wysyłajcie kolejne pytania, a ja zamieszczę Rundę 2 pod koniec tygodnia – SUBSKRYBUJ/OBSERWUJ – (via @shaneyoon)

…………………

Źródło: shaneyoon
Wspólnie z: JYJ3
Link: http://jyj3.wordpress.com/2011/03/21/shane-yoon-answers-fans-questions-about-jyj-round-1/

About Kelsie Angeletti

Hello and welcome! A name is used to communicate an entire concept in a word or phrase; a sort of introduction if you will. After much contemplation I decided to name the blog "Miscellaneous Stuff” due to the nature of topics. Here you will find the wranglings of my heart and the thoughts of a girl as she proceeds throughout life. I invite you to join me as I write about “A Miscellaneous Life.”
This entry was posted in Polski and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

