DOTS45-Shane Yoon odpowiada na pytania fanów o JYJ – Runda 2

Polskie tłumaczenie: FurusekDOT_Poland
Korekta: HelianthusDOT_Poland

Akcja “pytań i odpowiedzi” miała spory odzew, więc bez zbędnych komentarzy przejdźmy do kolejnej rundy pytań o moje doświadczenia jako MC JYJ na ich amerykańskiej trasie w listopadzie 2010. Miłego czytania!

P: @katsumeat pyta: Jakie było Twoje pierwsze wrażenie, gdy poznałeś JYJ? Jaka była Twoja ulubiona piosenka na ich showcase’ie?

O: Omawiałem pewne sprawy z reżyserem koncertu, gdy nagle JYJ weszli do pokoju. Mieli na sobie czarne powłóczyste stroje i nie szli, oni sunęli przez pokój. Moją pierwszą myślą było: “Kurcze, ale ci kolesie są chudzi…naprawdę chudzi… i ładni…naprawdę ładni…a włosy Junsu są czerwone…naprawdę czerwone”. Byli bardzo grzeczni, przywitaliśmy się i od razu szli na wywiad dla jakiegoś magazynu. Miałem możliwość poznać ich trochę lepiej w trakcie trasy.
Moja ulubiona piosenka z showcase’u to EMPTY remix. Bardzo energetyczny, świetny kawałek, który sprawił, że tłum skakał w górę i w dół podczas gdy konfetti wystrzeliwało w niebo. Wspaniała piosenka na zwieńczenie koncertu.

P: @heartbeatheaven pyta: Czy przez to, że Jaejoong jest tak atrakcyjny przebywanie w jego towarzystwie jest krępujące? (nawet będąc heteroseksualnym facetem, I TAK by mnie kręcił…)

O: Bardzo ciekawe pytanie HAHA. Nie, nigdy nie było żadnych krępujących momentów, gdy z nim przebywałem.. Chociaż była jedna taka sytuacja, kiedy spotkałem Daniela Henney na gali rozdania nagród. Z jakiegoś powodu jego koszula, mimo że była włożona w spodnie, rozpięła się cała aż do samego pasa. Rozmawialiśmy o czymś… a jedyne o czym byłem w stanie myśleć to: “cholera, ale ten facet jest przystojny…”
A tak… wracajmy do pytań.

P: @randi_x pyta: Czy któryś z członków JYJ był pijany/na skraju nietrzeźwości? Jeśli tak, to jacy są naprawdę?

O: Zdarzyło się nam wyskoczyć gdzieś w Vegas, i – tak, mieliśmy do czynienia z alkoholem. Junsu dużo nie pił, więc nie był pijany. Jaejoong i Micky wypili kilka drinków, dwa może trzy…i nawet jeśli byli pijani to nie było tego widać. Więc bardzo mi przykro, nie mam Wam do opowiedzenia żadnych upokarzających pijackich historii. Ja się upiłem i zacząłem obściskiwać się z lampą. Żartuję.

P: Anonimowa pyta: Shane! Przede wszystkim dzięki za to, że odpowiadasz na nasze pytania. To teraz moje pytanie. Czy JYJ kiedykolwiek mówili o swoich fanach podczas waszych spotkań, a jeśli tak to co?

O: Kochają swoich fanów, ale przyznają, że czasem fani posuwają się za daleko. Tak jak w tamtej sytuacji, gdy fani wyczekiwali przed ich domem, trochę straszne. Zrozumiałem, że koreańscy fani potrafią być przerażający. Słyszałem o tym, co się przytrafiło Tablo z Epik High. To jest ta brudna strona sławy.

P: niickerzz pyta: LOL, ale jak pachniał Jaejoong…? świeżym nowym t-shirtem? Ah~

O: Co?! Pachniał jak koreańska gwiazda popu, phi!

P: Anonimowa pyta: Czy powaliły Cię występy JYJ?

O: Naprawdę byłem pod wielkim wrażeniem. Dobrze śpiewać to jedno, ale tańczyć ORAZ dobrze śpiewać w tym samym czasie, to prawdziwy wyczyn. Właściwie to miałem okazję spróbować zrobić to na showcae’ie w LA i nie byłem w stanie wykonać nawet 4 wersów…przez cały czas myślałem “tylko nie spadnij z windy… bo ZGINIESZ! A tak, miałem śpiewać… Girl I swear~” Mój śpiew był tragiczny, ale przynajmniej nie spadłem z windy.

P: Anonimowa pyta: Jak długo Twoja umma (mama) jest fanką JYJ?

O: Ona twierdzi, że została ich fanką dopiero, gdy usłyszała, że ja będę MC na ich trasie, ale wydawało się, że wiedziała o nich wszystko. Zwłaszcza o Yoochunie. Więc jestem trochę podejrzliwy o to, czy na pewno jest ich nową fanką.

P: @aliyah_taylor pyta: Co sądzą JYJ o amerykańskich fanach?

O: Jak już powiedziałem wcześniej, oni kochają wszystkich swoich fanów. A ponieważ była to ich pierwsza wizyta w USA z trasą koncertową, to myślę, że byli tym bardziej wdzięczni wszystkim, którzy przyszli na koncerty. Mnie osobiście zadziwiała różnorodność fanów, którzy pojawiali się na show. Szczerze mówiąc, spodziewałem się, że wszystkie ich fanki to piszczące azjatyckie dziewczyny, jednak gdy przyjechałem na show w NY zobaczyłem, że to piszczące dziewczyny były każdej rasy i to było naprawdę świetne.

P: @UmaChanxo pyta: Co JYJ sądzą o fanboyach? Czy rozmawiałeś kiedyś lub poznałeś jakiegoś? Mój dobry kolega jest fanboyem ahahaha xD

O: Nie jestem pewny co właściwie sądzą o fanboyach, ale na pewno nie mają nic przeciwko, bo fan to fan, bez różnicy na płeć. Spotkałem nawet kilku fanboyów w Nowym Jorku. W kolejce stał jeden początkujący raper, poprosiłem, by na miejscu zarymował coś o koncercie JYJ i naprawdę nieźle mu poszło! Wydaje mi się, że faceci, którzy byli na tych showcase’ach byli cholernie mądrzy. Pomyślcie… idzie na taki koncert, a tam tysiące dziewczyn zgrzanych na JYJ. Po show, są nakręcone i nadal im mało JYJ, ale już więcej nie dostaną, odwracają się, a tam on – samotny facet, fan JYJ, szukający miłości. Genialne!

P: @remonbrossom pyta: Wiem, że chciałbyś dołączyć do JYJ! Nie kłam! Mogłoby powstać np. “JYJ’S”…LOL xD.. a tak naprawdę, wstąpiłbyś do ich zespołu, gdyby Cię poprosili?

O: Nie będę kłamać, gdy byłem młodszy marzyłem o tym, by zostać częścią k-popowej grupy. Jestem raczej raperem niż wokalistą, więc chyba nieźle bym pasował do JYJ. Jednak, pod koniec dnia chyba nie byłbym w stanie tak ściśle kontrolować swojego wizerunku jak robią to koreańscy ludzie show-biznesu. Gdybym był częścią JYJS raczej nie mógłbym stworzyć takiego video jak “D*** So Big”. I nie wiem, czy chciałbym być częścią czegoś, co nie pozwalałoby mi realizować moich szalonych pomysłów jako showman..

P: @minnamoi pyta: Dziękuję, że odpowiadasz na te ciekawe pytania. Wiem, ze wielu fanów chciałoby się tego dowiedzieć. Czy wspominali o Yunho i Changminie?

O: Przykro mi, przy mnie w ogóle o nich nie wspominali. Według mnie, dla nich ta sytuacja była nieco drażliwa, więc nawet nie poruszałem tego tematu. To niefajna sytuacja, więc mam nadzieję, że istnieje jakieś rozwiązanie, przynajmniej dla dobra ich przyjaźni.

P: @mellejk pyta: Im więcej tweetów JYJ czytam, tym bardziej dociera do mnie, że to są zwyczajni faceci, którzy wykonują swoją pracę. Czy to coś złego? Mimo to, i tak chcę ich poznać lol. [oryginalnie: Th more I read JYJ’s tweets th more it sinks in tht they’r normal guys just doin ther job. Is tht bad? Stil wana meet thm tho lol]

O: Po pierwsze, musisz być profesjonalnym tweeterowcem. Tylko spójrz na te skróty oszczędzające znaki! Nigdy bym nie wpadł na to, żeby skrócić “the” do “th”. Ograniczenie znaków do 140 właśnie to robi z naszym społeczeństwem. HAHA Ale wracając do Twojego pytania – tak, JYJ są zupełnie normalnymi facetami, którzy znaleźli się w nadzwyczajnej sytuacji. Powtórzę się, podczas tego krótkiego czasu, który z nimi spędziłem, zauważyłem, ze są ustatkowanymi i ciężko pracującymi ludźmi. Nie było w nich nic aroganckiego ani rażącego. Zdecydowanie powinnaś dalej próbować się z nimi spotkać… tylko proszę, nie wyczekuj przed ich domem.

P: Anonimowa pyta: Cześć Shane! Byłeś świetnym MC na koncercie JYJ! Podobała mi się ta futrzana kamizelka w LA

wink.gif

Czy to prawda, że Junsu ciągle nuci i śpiewa, bez różnicy gdzie się znajduje? A…nie uczyłeś go żadnych brzydkich słów, prawda? Keke

O: Tak, zauważyłem, że Junsu uwielbia nucić i śpiewać. To tak jakbyśmy mieli radio w wersji live wszędzie gdzie szliśmy. To było przyjemne HAHA. Dałem mu krótką lekcję angielskiego w Vegas. Pytał mnie o prawidłowe użycie słowa “yet”

Junsu – Hyung, jak prawidłowo używać “yet”?

Shane – To bardzo łatwe. Używasz “yet” jeśli chcesz powiedzieć, że czegoś nie zrobiłeś, ale planujesz to zrobić.

Junsu – ???

Shane – Np. “I didn’t shower yet” – “Jeszcze nie brałem prysznica”. Generalnie znaczy to, że nie brałeś prysznica, ale planujesz to zrobić.

Junsu – A, rozumiem. A co jeśliby zacząć zdanie od “yet”?

Shane – np. “Yet, he was only a child?” “Jednak, on był tylko dzieckiem?”

Junsu – Tak.

Shane – ??? Głowa mnie boli.

Junsu – A…

Tak, jestem złym nauczycielem… a “yet jest tylko małym przykładem. A nie, nie uczyłem go żadnych brzydkich słów.

P: mlyc pyta: Co się działo za kulisami pierwszego showcase’u w Nowym Jorku? Co robiliście, gdy się skończył? Dzięki Shane.

O: To co działo się za kulisami show w NY to było szaleństwo! Słyszeliśmy fanów, którzy skandowali, śpiewali, i krzyczeli. Zabawne było to, że za każdym razem, gdy światła się lekko zmieniały lub zmieniał się utwór, tłum zaczynał wariować jeszcze bardziej, myśląc że zaczyna się show. Wybaczcie nam wielokrotne zmyłki, sądzę, że to podświadoma sztuczka , której reżyserzy koncertów używają, by podtrzymać energię. Prawdę mówiąc, trochę się denerwowałem, ale gdy tylko wyszedłem na scenę i zobaczyłem to szaleństwo, to nawet mnie to uspokoiło. Po show, JYJ poszli do swoich pokoi odpocząć, a część ekipy skoczyła do baru na piwo. Bez szaleństw, ponieważ następnego dnia musieliśmy ruszać wcześnie do Vegas.

P: @BuNiu pyta: Czy kiedykolwiek wymieniłeś prywatne wiadomości z którymś z członków JYJ? I czy obejrzysz ich koncert w Los Angeles/San Francisco/Nowym Jorku kiedy tam pojadą?

tongue.gif

O: HAHA, Tak, wymieniłem kilka wiadomości z Jaejoongiem. Jeśli przyjadą do LA i nie będę wtedy zajęty, pewnie pójdę zobaczyć show, by im trochę pokibicować. Są świetnymi artystami, może być trochę nostalgicznie oglądać ich show. Choć może będzie mnie kusiło, żeby przebić się na scenę i stać się znów MC… żartuję, żartuję.

W prządku, zatem to koniec Rundy 2. Wiele z pytań, które dostałem, było do siebie podobnych, więc dopóki nie dostanę listy naprawdę ciekawych pytań, pewnie nie będzie Rundy 3. Ale znając Was, fanów JYJ, jestem przekonany, że wyślecie wystarczająco dużo pytań, by przeprowadzić Rundę 3. Zatem do dzieła! Dziękuję Wam za ciągłe wsparcie, naprawdę to doceniam. Upewnijcie się, że:

Dodacie mnie do obserwowanych na Twitterze @shaneyoon

Subskrybujecie mój kanał na YouTube:

Oraz będziecie śledzić mój Tumblr

Wszystkiego Dobrego @@
—–
Źródło: shaneyoon
Dzięki: JYJ3
Link: http://jyj3.wordpress.com/2011/03/25/110325-shane-yoon-answers-fanss-questions-about-jyj-round-2/#more-8772

About Kelsie Angeletti

Hello and welcome! A name is used to communicate an entire concept in a word or phrase; a sort of introduction if you will. After much contemplation I decided to name the blog "Miscellaneous Stuff” due to the nature of topics. Here you will find the wranglings of my heart and the thoughts of a girl as she proceeds throughout life. I invite you to join me as I write about “A Miscellaneous Life.”
This entry was posted in Polski and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

