DOTS52-Hayato’nun Bloğu : JYJ’in Japonya’ya Gelmesi A. Co. Tarafından Defalarca Engellendi

JYJ’in Japonya’ya Gelmesi A. Co. Tarafından Defalarca Engellendi

Türkçe Çeviri: EsraDOT_Turkey
Kontrol Eden:flameesDOT_Turkey

İtalik yazılar JYJ3 tarafından yazılmıştır.
_________________________________________________________

Aşağıdakiler Hayato’nun blog yazısının çevirisidir. Şu anda bu yazı silinmiştir.

Aslında, Mayıs ayında Tokyo Dome’da bir konser planlanmıştı. Tekrar Japonya’da şarkı söyleyebilecekleri izlenimindeydiler (aslında buna “inanıyorlardı”). JYJ geleceği hedefliyor. Gelecek için, fanları alalım, bu günkü durumumuzdan daha yükseklere çıkarak fanların karşısına çıkalım, onlara işte bunun için çabaladığımızı gösterelim. İşte bunu için çalışan JYJ’ye Tokyo Dome konserinin durdurulması haberi geldi. Tokyo Dome A. Co.’nun baskısı yüzünde duman olup uçtu. Bu olay 3hree Voices 2’nin çekimleri sırasında oldu. Onlar için çok büyük bir şoktu.

Bildiğiniz üzere JYJ’in Japon menajerlik şirketi A. Co. geçen Eylül tek taraflı olarak JYJ’in Japonya aktivitelerini durdurdu. Bu JYJ’in idaresini yalnız bıraktıkları ve artık JYJ’in gidip ne isterse kendi başlarına yapabileceği anlamına gelmiyor mu?

Bunlar olup biterken JYJ büyük deprem Japonya’yı vurunca birden yükseldi. Onların samimiyetinden çok etkilendim. Çok büyük cesaret ve sevgi gördük. Bunu da bloğuma yazmıştım.

Onlar daha çok genç ama 600 milyon KRW değerinde bir bağış yaptılar. Aslında bu kadar da değil. JYJ’ye çok yakın biriyle iletişime geçtim. Bu kişi bana nereye nasıl bağış yapılacağını sordu çünkü kişisel olarak da bağış yapmak istiyorlardı. Onlara Japon Kızıl Haç’ı gösterdim. JYJ’in Kızıl Haç’a da büyük bağışta bulunduklarını duydum. Onların Japonya için çarpan kalplerini hissedebiliyorum. Bu olay benim de için de bulunduğum bir gerçek.

Gelecekte JYJ’in Japonya’da şarkı söylemesi imkansız mı şimdi?

Şarkı söylemek gerçekten bu kadar zor bir şey mi?

Onlar şarkı söylemeyi unutan kanaryalar değiller, “onlar şarkı söylemesi yasaklanan kanaryalar” ne kadar trajik.

Bunlar olurken bir hükümet ajansı JYJ’e bir yardım konseri teklif etti.

JYJ ve C-Jes’in bu habere ne kadar sevindiğini bilemezsiniz.

Şimdi Japon fanlar için şarkı söyleyebiliriz! Fakat JYy bu hükümey ajansına bir şart koştu, yapılacak tüm harcamaları karşılamak istediler.

Japonya’nın yeniden canlanması için şarkı söyleyerek yardım edecekleri kalpleri işte böyleydi.

İşte bu 7 Haziranda Yokohoma Arena’da yapılacak olan ve Daily News ile diğer gazetelrin ilan ettiği konserdi. Fakat bildiğiniz gibi buna da A. Co. müdahele etti. Sadece makaleler geri çekilmedi, ayrıca Yokohoma Arena çalışanları da bu iş yapamayacakları için bıraktılar.

Bu yardım konserini durdurmak demek aynı zamanda zarar görmüş yerlere de o kişinin yardım göndermesini engellemek demek. Böyle iyi bir amaç için yapılan konsere müdahale etmeye kimin hakkı olabilir? Bu, yüksek miktarda yardımın kaybı demek. Zarar görmüş yerlerin iyileştirilmesi gecikecek demek.

Ve, Saitama Super Arena bir kara verir. Onlar A. Co.’nun baskılarına boyun eğmeyeceklerdir. Onlar sadece JYJ için değil aynı zamanda zarar görmüş yerler için de harekete geçtiler.

Bizler kesinlikle bu yardım konserinin başarılı olmasını sağlamalıyız.

Eğer bu konserde şarkı söylemelerine izin verilmezse bir daha Japonya’da asla şarkı söyleyemeyebilirler. Kontrat sona ermeden aktiviteleri durduruldu ki bu A. Co’nun onlara asla Japonya’da şarkı söylemelerine izin vermeyeceği anlamına geliyor.

Bu zorbalığa göz yummak sizce normal mi?

Ben kesinlikle karışmalarına izin vermeyeceğim. Bu sefer fanlar ayağa kalkmalılar.

Şunu yazdım, “JYJ, hiç kuşkusuz bizim için gelecektir, okyanusu yüzerek aşmaları gerekse bile.” Ben onlara kesinlikle güveniyorum.

Onlar için bu, basit bir mesele değil. Kocaman görünmez bir duvar onları engelliyor. JYJ, yapabildikleri en iyi şekilde bu dubarı tırmanarak açmaya çalışıyorlar.

Bir gün, herkesin onları şarkı söylerken özgürce dinleyebileceği bir gün gelecek. Bu adım, o günün gelmesi için ilk adımdır.

Kaynak: Hayato�s Blog
Paylaşan: JYJ3
Çeviri: JYJ3
Link: http://jyj3.wordpress.com/2011/04/05/trans…-japan-by-a-co/

This entry was posted in Türkçe and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to DOTS52-Hayato’nun Bloğu : JYJ’in Japonya’ya Gelmesi A. Co. Tarafından Defalarca Engellendi

  1. Pingback: TVXQFAN Turkish Cassiopeia » Hayato’nun Bloğu : JYJ’in Japonya’ya Gelmesi A. Co. Tarafından Defalarca Engellendi

  2. Pingback: JYJ Turkey | Team LunaReds » Hayato’nun Bloğu : JYJ’in Japonya’ya Gelmesi A. Co. Tarafından Defalarca Engellendi

Leave a Reply

