DOTS61-7 Haziranda yapılacak JYJ Yardım Konseri için Super Saitama Arena’dan Uyarı

7 Haziranda yapılacak JYJ Yardım Konseri için  Super Saitama Arena’dan Uyarı

Türkçe çeviri:EsraDOT_Turkey

Zac Corporation’ın 7 Haziran 2011’deki izin başvurusu hakkında

7 Haziranda yapılacak olan organizasyon için Zac Corporation ana sayfasında organizasyon yeri olarak adımız geçse de henüz kullanma izni verilmiş değildir.

Arenanın kullanımı için bir başvuru almış olsak da sahne alması planlanan sanatçını kontrat anlaşmazlıkları ile uğraştığı için bu başvuruyu onaylamamız uygun değildir.

kaynak: [Saitama Super Arena Homepage]
çeviri: dongbangdata
paylaşan: JYJ3
Link: http://jyj3.wordpress.com/2011/04/14/trans…cert-on-7-june/
——————————————–

JYJ yardım konseri hakkında Hayato’nun blog günecellemesi

Herkesin bildiği gibi Super Arena yardım konserini onaylamadı.

Fakat Zak’dan öğrendiğime göre hala organizasyonu düzenlemek için çabalıyorlar. Bu iptal edildiği anlamına gelmiyor.

Bu yardıma ihtiyacı olanlar için bir yardım konseri, neden şarkı söyleyemiyorlar?

Yardım için para toplamanın toplum karşıtı bir şey olmadığını neden anlamıyorlar?

Yardıma ihtiyacı olanlara yardım etmek karşılaştırma yaptığınızda daha önemli değil mi?

Yani kimsenin önünde gözükme ve şarkı söyleme, öyle mi?

Hayır, şarkı söylemezlerse bu anlamsız.

Çünkü şarkıları sadece para toplamak için değil, ayrıca insanlara ümit ve cesaret getiriyor.

Nasıl olursa olsun savaşın!

Lütfen fikirleriniz aktarın! JYJ’in fikirleri!

kaynak: Hayato’s Blog
çeviri: @starsInLoveTVXQ
paylaşan:: JYJ3
Link: http://jyj3.wordpress.com/2011/04/14/trans…event-in-japan/

This entry was posted in Türkçe and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

