DOTS63-[İçkideki Gerçeklik-1] Kim Jaejoong “TVXQ, Bu Üyeler Arasında Bir Problem Değildi”

Türkçe çeviri: NurdanDOT_Turkey, flameesDOT_Turkey

Kontrol Eden: EsraDOT_Turkey

Kore’nin 1 numaralı idol grubu olan TVXQ için, 2009 Temmuz’u yazgılarının unutulmaz bir anıydı.Üç üye, Xiah Junsu, Micky Yoochun, Hero Jaejoong, aniden ajansları SM Entertainment’la olan sözleşmelerini “13 yıllık kontratın fazla olduğunu” iddia ederek askıya alma talebiyle bir dilekçe doldurdular. “Boys before flowers”(Çiçeklerden güzel erkekler)’ın tamamen etkisinde olan fanlar telaşa kapıldı.TVXQ’nun sorunsuz bir biçimde ilerleyeceğini düşünüyorlardı ama aslında onlar içten yaralanıyordu. Bu üçlü sonunda JYJ adıyla özgürlüğe doğru ayrılma yolunu seçti. Yalnız, çevre bunu pek dostane karşılamadı. Bazen onları hayal kırıklığına uğratan soğuk bakışlarla karşılaşmak zorunda bile kaldılar.

Ayrılmalarından 2 yıl sonra, JYJ’in Kim Jaejoong’unu diğer üyeleri de temsilen, “İçkideki Gerçeklik” e davet ettim. Bu yılın başlamasıyla Tayland’la beraber bir dünya turuna adım attılar. Sahnenin yönetimiyle beraber tek vücut olmasına rağmen 2 rol birden alarak rollerine sıkı sıkıya asıldı. Asıl sahneyi sorunsuz atlattığı yüzünden okunuyordu. İfadesi de oldukça neşeliydi. Bunların dışında, hepsinden öte, teni çok solgun ve pürüzsüzdü.

JYJ’in Taylan Konseri, Sahnelere İdareci Yönetmen Olarak İlk Çıkış

Soru: Duyduğuma göre Tayland Konseri büyük yankı uyandırmış.

“Bu fanlardan dolayı öyleydi. Daha iyisini yapmayı umduğumuz noktalar vardı, ama genellikle, şarkılarımızla beraber tüm bir sahneyi doldurabildiğimiz için gerçekten çok mutluyuz. Bu insanı hareketlendiriyor.

Soru: Duyduğuma göre konserde en yüksek çığlıklar Jaejoong için atılmış

“Ah, yok canım (güler) Eğer durum buysa, benim kırmızı denize gönderme yapan kırmızı takım elbisemden kaynaklıdır.”

Soru: Ya diğer üyelerin takımları?

“Park Yoochun JYJ’in erkeksi karakteri olduğu için ‘mavi’, ve Kim Junsu da komik karakter olarak ‘yeşil’ giydi, onları ben eşleştirdim. Ben de biraz, hem kadınlara hem erkeklere hitap eden bir imajı yansıtıyorum.”

Soru: İdareci yönetmen olarak senin bir “ilk seçme hakkın” olmalı

“(güler)Bu doğru. Bu yönetmenin kendi sağduyusuna kalmış. Bundan sonra da sahne yönetmenliğini denemeye devam etmek istiyorum.”

Soru: Bugün “İçkideki Gerçeklik”teyiz. Alkole dayanıklılığın nasıl?

“Konu içmeye geldiğinde ılımlıyım. Ama çok içtiğim taktirde yüzüm kızarıyor.Evde yalnızken ve uyuyamadığımda bir bardak sake ya da biraz bira içerim.”

Cep Telefonunun Duvar Kağıdı Hala TVXQ

Soru: Önce zor konulardan başlayalım. Jaejoong’a göre TVXQ?

“Hala acı veren hisler var. Yine de, en azından üyeler arasında problem yok. Bence aramızda yanlış anlaşılmalar var ve yalanlar dönüyor. Kendi adıma konuşacak olursam şimdi bile yanlış anlaşılmaları düzeltebilirim. Ayrıca oturduğum yerden onlara kısa mesaj bile yollayabilirim. Ayrıca cep telefonumun duvar kağıdı da hala TVXQ.”

Soru: O zaman konser sırasında bazı hayal kırıklıkları olmuştur.

“Düşündüm ki: Eğer diğer iki üye de olsa ne kadar güzel olurdu, o zaman daha güzel müzik yapmaz mıydık”

Soru: Diğer hayal kırıklıkları?

“TVXQ 2004′de ‘Hug’la çıkış yapalı 7 yıl oldu. Korece şarkılardan bahsetmesek bile, Japonya’da aktif olduğumuz 100 kadar şarkı var. Ama bunları söyleyemiyoruz.Bu gerçekten çok üzücü.”

Konuşmamız sırasında bana telefonunun duvar kağıdını gösterdi.Diğerlerinin öğütlerine rağmen, sıkça dinlediği, TVXQ albümlerinden seçtiği şarkılardan oluşan bir albüm yapmış.6 telefonu olması komikti.Dedi ki: “O kadar çok telefon sapığı arıyor ki…. Devamlı numara değiştirmekten ziyade, bir kerede 5 ya da 6 telefon kullanmak daha iyi gibi göründü.”

Tek Fotoğraf: Lüks İç Dizayn? “Onları kendim yerleştirdim”

Soru: Şu günlerde internette insanların üzerinde konuştuğu bir çok fotoğraf var. Sen lisedeyken çekilmiş bu “buluşma günü” fotoğrafı nedir?

“Ah, onu ben de gördüm. Sanırım Myungdong yakınlarında, Seoul’de. Bu çıkışımdan önceydi ve muhtemelen liseye gidiyordum. O sırada bir kız arkadaşımla olduğum doğru. Ama bu uzun zaman önceydi ve şuan nasıl olduğunu bile bilmiyorum.”

Soru: Kang Yebin’le içmek için buluştuğunuz zaman çekilen “Ben ordaydım” fotoğrafı?

“Ah, o benim doğum günü partimdendi, 26 Ocak’ta. Seoul’de Apkujeongdong yakınlarında bir barda bir kaç arkadaşımla buluştum, ve onu ilk defa orada gördüm. Bayan Kang Yebin’i çok iyi tanımıyordum ama yanında çok iyi tanıdığım bir senaristle beraber gelince gidip merhaba dedim. Aslında birbirimizden oldukça ayrı oturmuştuk, arkalı önlü, ama fotoğraf öyle bir açıyla çekilmiş ki sanki beraber eğiliyormuşuz gibi görünmüş.(güler)”

Soru: O sırada başka kimler geldi?

“Çoğu eğlence sektöründen olmayan arkadaşlardı. Ünlüler arasından Hong SeokCheon Hyung, Narsha Nuna ve bir kaç kişi vardı.”

Soru: Evinin lüks iç dizaynı insanlar arasında çokça konuşuluyor.

“Onları kendim yaptım. Yine de onlar “lüks” değil. Aralarında %80 kadarı pahalı olmayan internet ürünlerinden. Her zaman iç dizayn yapmayı sevmişimdir. Bay Kim Hyunjoong ve ben beraber yaşarken bile evin iç dizaynını ben yaptım.”

Kim Hyunjoong’la beraber yaşadı, Şuan Yalnız

Soru: Yani “Boys Before Flowers” Kim Hyunjoong’la beraber yaşadınız.

Geçen yılın sonuna kadar, yaklaşık 1 yıl, beraber yaşadık. Ve bu yılın başında taşındık, Hyunjoong Chungdamdong’a ben de Jamshil’e taşındım.”

Soru: Hyunjoong’la nasıldınız?

“Rastlantı sonucu onunla çıkışımdan önce tanıştım. Ondan sonra da yakın arkadaş olduk.”

Soru: “Çekici erkekler”in bağlantıya geçmesinde bazı nedenler olmalı.

“Öyle değil…(güler). Hyunjoong’la ilk defa tanıştığımda onun için biraz üzüldüm. İyi görünüyordu, yapılıydı (Ç/N: vücudu yani , şekilliydi), ama biraz yalnız görünüyordu (Güler). Bu nedenle kalbim ona daha da yakınlaştı.”

Soru: Ve rahmetli Bay Park Yongha, onunla ilişkiniz özeldi.

“Bunu düşündüğüm zaman, şimdi bile göğsüm sıkışıyor sanki boğuluyormuşum gibi. Japonya’daki Tokyo Dome performansının ardından US’e yolculuk ettiğim sırada oldu. Havaalanına vardığım zaman, Yongha Hyung’dan bir telefon aldım. Bana nerede olduğumu sordu, ve ben Amerika deyince, ‘Ah, iyi bir performans sergile, daha sonra birşeyler içelim’ dedi…bunun son olduğunu düşünmek….Ve iki gün sonra haberlerde onun intihar haberini duydum.”

kaynak: Joongang Sports Daily
çeviri Credit: JYJ3
Link : http://jyj3.wordpress.com/2011/04/14/truth…%9D/#more-10554

This entry was posted in Türkçe and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

